Hemmafixardag.

Vi har fått flera kommentarer om att ni vill att vi ska vara lite mer personliga. Tänkte därför dela med mig om vad jag gjort idag nämligen fixat lite hemma. Mitt hem är min borg och mer personligt än så blir det antagligen inte. :) Om vi inte går in på mitt (just nu ickeexisterande iofs...) kärleksliv. Men så långt ska vi nog inte dra det. Haha.

Har som jag berättat tidigare tagit en sväng till Ikea idag. Skulle köpa lite förvaringsgrejer men kom även hem med lite annat smått och gott som vanligt. Bl.a en matta och en filt till min soffa:



Vill även visa min nya fina spis:



Köpte även lite ramar för att få upp lite bilder av mina fina katter (de bor kvar hos exet) och familjebilder lite här och där:



Nu blir det en slappkväll i soffan efter allt spring och plock och städ hela dagen. Har just ätit tidig middag. Gjorde en ljummen matvetesallad med stekt marinerad halloumi samt rostade pinjenötter. Efter det avnjöt jag en cappucciono, lite ost, kex och fikonmarmelad. Inte illa alls faktiskt!

Hoppas ni haft en lika bra och givande dag som jag haft!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0