Lördagens festsmink

Känner mig som en risbuske idag, så dagens smink blir istället lördagens sminkning. Var på inflyttningsfest och var tvungen att spackla upp mig rejält för att överhuvudtaget orka gå ut. Haha!



Sotiga ögon i blåsvart. Har använt de mörkaste färgerna i min glopalett från i julas.



Samt twilight blue kajalpenna över, under och i ögat. Rouget är sweet från glominerals och på läpparna har jag pink blossom. (Som var kampanjfärg för bröstcancerforskningen i höstas).

Idag försökte jag pigga upp  mig själv med röda läppar, men det känns inte helt bekvämt. Röda läppar är verkligen en sån sak man måste känna för. Idag var tydligen inte en sån dag...

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och åka in till I am.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Har du bilder från fredagens Let's Dance? :)

2011-03-07 @ 18:20:27
Postat av: Maria

Jag tog faktiskt inte en enda bild, men tror att Anna gjorde det och skulle lägga upp dem idag!

2011-03-08 @ 07:03:53
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0