Maria testar- Orofluido Shine spray

Jag har en ny darling bland hårprodukter! Nämligen Orofluidos Shine spray. Jag har tidigare pratat mig varm om deras hårolja och när jag var hos hårgrossisten för nån vecka sen såg jag att de har tagit fram en glansspray. Klart jag var tvungen att pröva den! Och jag blev inte besviken!!! De flesta glansprodukter tynger ner håret och är man ljus blondin så ser håret väldigt ofta fett ut. Men inte den här. Har haft den flera dagar i rad utan att tvätta håret och det håller sig ändå fint och luftigt.



Av mig får den betyget 5 av 5 möjliga! Nu längtar jag tills schampot och balsamet kommer ut! (Tror att det finns ute på vissa ställen, men vår leverantör har inte fått in den än.)

Sprayen kostar 189:- och kan bl.a. köpas hos oss.

Idag ska jag och Anna ha en lyxkväll och äta på en av mina absoluta favvorestauranger nämligen Noodle House.

Kram

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0