Ny look!

Hej!

Såg senaste omslaget på Vouge uk och WOW säger jag bara.....Kate Winslet!!! Super snygg!



Ny kropp, ny look och nytt liv...ja det vore kanske nåt de, i alla fall ny kropp inför sommaren....







Så snygg!!  Eller vad tycker ni?

I dag har jag varit här på I am och storstädat, måndagar är den perfekta dagen för det, dels för att vår nageltjej inte är här och av någon underlig anledning så verkar det inte som om folk shoppar på just denna dag.... Visar ingen make på mig själv i dag då jag vaknat upp med 3 st nya fina härliga finnar på hakan.....visserligen är de täckta med smink nu men känner mig lite ful idag...
Har även varit på ett möte om ett nytt framtida projekt ( som såklart är hemligt för tillfället) men så fort jag får så kommer jag såklart att berätta för er om det.


Hoppas ni alla haft en härlig helg och fått en bra start på veckan.


Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jo, håller med - jättesnygg!

2011-03-21 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0