Oh my god- hon har fixat håret!

Ja kors i taket! Jag orkade faktiskt styla till håret lite nu på morgonen vilket jag inte har gjort typ senaste året iaf. Om jag orkar styla det så gör jag det oftast på jobbet i ett break eller senare på dagen. Var därför tvungen att ta ett kort med webkameran som bevis. (Som för övrigt bara blir sämre och sämre... skitdator!) Tyvärr hade jag ingen spray alls hemma (skomakarens barn?) så lagom till att jag kommer till jobbet är väl stylingen borta...



Det värsta är att när jag stylar till det syns det på vissa ställen att jag faktiskt klippt mig själv de sista 2 gångerna. Majsa om du läser detta- när jag kommer och gör nya slingor nästnästa vecka så måste du nog klippa lite oxå!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0