Klänning frosseri!!!

Hej!

I dag har jag haft lite sovmorgon för jag ska i väg och jobba nu i kväll. Men först så har jag lite ärenden att uträtta, ska b l a åka och köpa nya värmespolar som jag behöver inför ett jobb som jag ska göra på måndag.

I går hade vi ju smink kurs på I am, det gick bra även om jag var lite nervös att stå inför kameran, lovar att återkomma om när det sänds.

I måndags så skrev jag ju om att jag gottat mig i " röda mattan" klänningarna i från årets Oscarsgala och nu tänkta jag visa lite av det som bars:



Stilrent i svat.


Ljust och fräscht.




Blandade färger



Syndigt i rött, så snyggt!!!



Stiliga män!!!


Ha en bra dag !

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Snyggast: Sandra Bullock och Busy Philipps ;)

2011-03-04 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0