Eyelinertest!

Köpte ju förra veckan 2 eyeliners från maybelline till min sminkväska. Kan säga direkt att den ena (pennan) inte kommer att användas på jobb. Har testat den 2 ggr och ingen av gångerna satt den på plats som den ska. Andra testet (igår) höll den inte ens i en halvtimme efter att jag gick hemifrån. Såg redan i bilen att den runnit ut i ytterkant. Sjukt dåligt! Synd för jag gillar spetsen på pennan även om den är aningens för hård.

Den andra verkar bättre, men har bara testat den en gång. Återkommer med testresultat när jag vet mer om den.

Men Maybellines Line definer liquid får 1/5 i betyg! Riktigt dålig!




/Maria


Kommentarer
Postat av: Carina / TotalBeauty

Bra att veta :) Ser fram emot resultatet av den andra.

2011-05-03 @ 15:03:52
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0