Fotd- fokus på huden.

Är helt kär i den nya illuminator från gloMinerals. Ni som läst bloggen ett tag vet att jag på sommaren framförallt blir galen i allt som ger lyster och djup till huden. Förra årets favorit var ju gloCheek sheen som är en underbar krämrouge (använder den förvisso till mkt mer men mest som rouge). Har märkt att desto längre in i våren vi går desto mer använder jag den. Idag har jag använt alla mina shinefavoriter!



Under foundation har jag illuminatorn, som concealer touche éclat (den är ljusreflekterande), under ögonbrynet highlightern som ingår i eyebrow kitet från gloMinerals och på kinderna hittar man självklart cheek sheen. Så har jag toppat det hela med solpuder. ;) Syns ändå lite på bilden vilken fin lyster huden får av den nya krämen! Tidigare har jag haft den på kinder och pannan, men idag körde jag på i hela ansiktet! Man kan inte få för mkt lyster gott folk! (Skillnad på lyster och svettigt glittrigt...)

Övriga använda produkter idag är en guldigt ljus skugga från Make up A, browkit collection på brynen. Mascara från Loreal (som jag snart ska recensera) samt Luna läppglans från gloMinerals.

/Maria

Ps. För övrigt har vi gloCheek sheen som månadens vara på I am! 199:- istället för 255:- Den hittar ni här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0