God morgon kära vänner!

Onsdagsmorgon! Dricker mitt kaffe och bläddrar i nya tidningen Style by.



Har inte hunnit titta i den speciellt mkt än, ska ta med den till jobbet och läsa den där emellan mina behandlingar idag. Om jag hinner... har rätt mycket att göra med 5 behandlingar. Lite frans och brynfärgningar och nån sminkkurs. Sen ska man ju hinna med de andra sysslorna oxå. Tror jag skippar att ta med datorn idag. Om jag skulle vilja blogga om nåt kan jag ju alltid blogga via mobilen.

Som ni ser så är det inte mkt att visa i min egen sminkning idag. Ska till min sjukgymnast och då fungerar det inte att ha så mkt smink eftersom jag har en tendens att gråta när hon drar och knäcker och masserar mig. På läpparna har jag lite mer färg även om det inte syns så väl på bilden. Bougainvillea från gloMinerals. Ett underbart glans som tyvärr försvinner ur sortimentet nu... :(

Med i tidningen fick man även en liten förpackning med bare minerals foundation. Jag har inte tidigare gillat den, tycker att den är lite för "tjock", blir glansig och har en tendens att klia på huden. Men jag ska ge den en chans ändå. Gillar ju att pröva saker. Ibland kan man förvånas och ändra sig.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0