Markerade ögon och gröna naglar är dagens ...

mms_img33374 (MMS)

Markerade ögon och gröna naglar är dagens look. Mitt favvolack four leaf clover från China glaze samt irridecent leather paletten från dior på ögonen. Måste nog överdosera clear eyes när jag kommer till studion. Mina ögon är så röda att man kan tro att jag festat järnet i en vecka. Men förklaringen är lite tråkigare än så. Har helt enkelt lite för gamla linser. Hoppas de nya kommer med posten idag. Nu ska jag åka till talangstudion. Första direktsändningen i kväll! Maria ps tyvärr är varken jag eller Anna på I am idag. Jag jobbar ju som sagt med Talang och Anna är på annat jobb. Dock finns Margota där om man skulle vilja köpa något!


Kommentarer
Postat av: eellaaa

Åå härlig grön färg :D

2011-05-20 @ 11:03:55
URL: http://eellaaa.blogg.se/
Postat av: Maja

riktigt snyggt nagellack!

2011-05-20 @ 11:08:04
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0