Return of the master!

Varför slutar man egentligen använda sina egentliga favoriter? Jättekonstigt! För flera år sen fanns det en concealer som jag använde heeeela tiden. Både på mig själv och i jobbet. När jag häromdagen insåg att Diors nude concealer var i det mörkaste laget för att ge ljushyade den där härliga pandalooken som jag är så förtjust i satt jag och funderade på vad jag brukade använda förr innan jag "hittade" gloMinerals. Svaret blev: Make up A och Ysl touche éclat.



(bild: google)

Letade runt lite och hittade den löjligt billigt på beautyplanet.se (typ 270:- eller nåt sånt.) Så jag klickade hem några till sminkväskan och till mig själv.

Undrar nu såklart om det var så att jag bara var nyfiken och prövade andra just därför och aldrig hittade tillbaks till den gamla favvon eller om det bara var så att andra var bättre... Klart man vill ha det bästa i sin sminkväska. Det är väldigt viktigt för mig att jobba med produkter jag tycker är bra!


Återkommer med mina åsikter när jag hunnit testa den ordentligt.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Carina / TotalBeauty

Är nyfiken på den med :)



Hihi gud det här med bloggar som visar upp skönhetsartiklar är superfarligt, blir sugen på något nytt varje dag :) Tur att plånboken är tunn så att jag inte kan köpa på mig så mycket!

2011-05-03 @ 22:48:15
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0