Dag 10. Vilken är din favoritconcealer?

Vilken är din favoritconcealer?

Oj, jag har rätt många favoriter faktiskt! Eller framförallt 3 som jag alternerar lite med.



Concealer nr 1. Klassikern från YSL: Touche eclait. Tyvärr inte tillräckligt täckande när man är sådär asmörk under ögonen, men skön på huden och allmänt underbar. Jag använder gärna färg nr 2.


Concealer nr 2: Diors nude concealer. I färgen 01. Ljus och lagom täckande, men kan ibland vara lite väl torr för ögonpartiet.

Concealer nr 3: gloMinerals under eye concealer. En concealer som säger sig vara gjord för just huden under ögonen. Smidig och lätt att jämna ut om den skulle råka lägga sig i fina linjer under ögonen. Jag använder färgen golden.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0