Bloggen har jobbhelg.

Lite dåligt med bloggande i helgen. I fredags var jag iväg och tittade på Maria Möllers föreställning. Rekommenderas varmt! Många skratt och sen är hon ju en fantastisk sångerska. Förståååår inte hur hon kan växla mellan rösterna så som hon gör. Hon växlar mellan bröst och huvudklang, opera och pop på ett enastående sätt. Sen gick vi ut och tog en öl eller två efteråt. Men jobbade igår så det var bara att se glad ut och sminka på, trots att jag var rätt trött. Kvällen spenderades sovande i soffan med en chipspåse... ni vet säkert hur det är ibland.

Nu är jag precis färdigklädd och påväg mot True talent studion. Först måste jag fylla på olja i bilen och tanka så att jag överhuvudtaget kommer fram!

Får se om jag hinner mobilblogga nåt under dagen.

Förresten så fick vi en liten goodiebag på föreställningen med bl.a lite skönhetsprylar. Ska försöka visa dem i morgon.

Nu måste jag springa. Min första sminktid är 9.30 och innan dess ska jag hinna fixa bilen och packa upp. Studion ligger i Gustavsberg utanför sthlm, så det är en bit att åka...

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0