Direktsändningar suger...

...på krafterna. Så det suger inte på det sättet ni säkert tänkte först. Men just i detta nu är jag oerhört glad att vara hemma igen. Åter igen glömde jag helt bort att ta bilder så jag snor helt enkelt en bild från True talents facebook sida föreställande Cissi och Jacob.



Cissi yppade förra veckan om att hon var lite sugen på grön eyeliner så jag sprang förbi en Face stockholm butik häromdagen och köpte en. (Hittade ingen bra bild på den på internet nu...) Gillade inte alls konsistensen på den. Nästan mjölig faktiskt. Fick doppa penseln i vatten för att den skulle fungera att applicera normalt. INTE bra! Men men, Den hamnade på plats till slut. Tillsammans med en skugga från gloMinerals som heter rainforrest och en annan grön skugga från Dior.

På kinderna hittar vi rouget terra cotta- oxå från gloMinerals och på läpparna en blandning mellan 2 läppstift; Bella från gloMinerals och unexpected från Face. Hennes grund är gloPressed base i färgerna natural fair och natural light. Måste säga att det är roligt att sminka någon som är helt orädd när det kommer till färger och som ger en fria händer men med ledorden: tänk lite "drag". Haha. Hur kan man inte gilla det?

Nu ropar sängen på mig. Kommer antagligen somna innan huvudet träffar kudden. Sååå skönt att veta att jag faktiskt har lite sovmorgon i morgon. Ska stänga av ljudet av mobilen och sätta på mig min sovmask och låta kroppen avgöra hur mkt jag behöver sova.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0