EOTD- Ångestladdade sotade ögon.

Det är nu jag börjar fundera på om det verkligen är så farligt med en trasig tand. Kanske kan jag leva med det om jag slipper gå till tandläkaren? Nej, jag vet att det inte är rationellt. Men jag VILL VERKLIGEN INTE gå!

I såna här situationer ska man försöka koncentrera sig på något annat mindre ångestladdat har jag hört. Därför roade jag mig med att sminka mig. Jag sotade ögonen. Om man ser tuff ut kanske man känner sig tuffare tänkte jag. Helt normalt att ha sotade ögon klockan halv 9 på tunnelbanan på en lördagsmorgon, folk kommer tro att jag är påväg hem från krogen, inte att jag är i det närmaste i upplösningstillstånd och bara vill skrika och gråta.

Jäkla tandläkare att få mig att må såhär!

Såhär ser ögonen ut iaf:





Har använt mig av samma palett som jag hade igår, fast alla 4 övre färger. Alloy eyes collection från gloMinerals.



Jaha, lika bra att ta tjuren vid hornen och åka in till tandläkaren och få det där lugnande medlet. (Man måste vara där en timme innan så att det hinner verka.)

Wish me luck!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0