Fotd- Höstigt.

Större delen av gårdagen spenderades helt osminkad (i soffan med halsont) så idag var jag sugen på lite mer smink för att jag åtminstone ska känna mig lite pigg. Klarade mig m.a.o inte alls från True talent viruset. Men förhoppningsvis stannar det vid halsont. Har inte alls tid att få Sofias (en av deltagarna) halsfluss. Men jag har inte sminkat henne så det är nog lugnt, ingen annan av adepterna har ju heller fått det, så jag borde vara safe.

Sminkningen idag går lite i höstens tecken.



Grund: gloMinerals pressed base- golden light.
Concealer: gloMinerals under eye concealer- Natural
Ljusreflekterande kräm på kindben-Glominerals Illuminator (Gillar den mer och mer. Kan inte vara utan!)
Ögon: gloMinerals Alloy eyes collection (skuggorna mambo, allure, universe och Champagne.) Samt Elizabeth Arden. Sparkle 19 som highlighter.
Eyeliner: Maybelline- Lasting drama gel liner.
Mascara: Max factor- 2000 calorie.
Solpuder- gloMinerals- Sunkiss
Rouge: gloMinerals- Bellini
Läppar: gloMinerals- Spice rum (läppstift)

Öga i närstudie:



Tycker att det är aningens jobbigt att jag tycker att min hud känns så bra på morgonen när jag har använt de där guldkapslarna från Arden. Har verkligen inte råd att köpa dem just nu... Eller så är det att jag faktiskt tagit bättre hand om huden med ny dagkräm och regelbundna ansiktsmasker. Har kapslar för en vecka eller två  till ungefär. Får se efter det vad som händer. Om jag ser nån skillnad...

/Maria


Kommentarer
Postat av: Mia

jäkligt snyggt =)

2011-09-29 @ 14:49:23
URL: http://www.miasmakeup.se
Postat av: Maria

Men tack så hemskt mycket vad du är gullig!

2011-09-29 @ 19:34:07
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0