FOTD- så concealad att jag nästan är concealed.



Ja ni ser ju. Har använt min nya confessions of a concealaholic. Har prövat samtliga produkter i asken och är nästintill borta...

JA, jag har varit i Göteborg- JA det var ett dåligt skämt! ;)


Dagens skuggor är samtliga från gloMinerals och heter som följer: Kona, Mink samt Sand pebble. Orkade inte ta fram mina ögonbrynsskuggor så därför fick Kona även agera som ögonbrynsfärg.

Som rouge (eller mer shader...) har jag som vanligt Sunkiss från gloMinerals.
Det rosa ni kan ana på kinderna är inte rouge utan faktiskt en reflektion av Primern That gal från Benefit som fanns med i concealerpaletten. Ska inte gå in mer på de enskilda produkterna i kittet i detta inlägget, men kan ändå säga att den primern är INTE gjord för hela ansiktet. Shit vad den är rosa på min hud!

Mascaran är 2000 calories från Max factor och eyelinern är den där braiga från Maybelline som jag inte minns vad den heter för sekunden...

I resten av fejan har jag Sephoras Base lissante Smoothing primer. (Lite konstigt måste jag säga att ha primer, är inte van det. Känner mig... täckt och lite stram...) Över primern har jag gloMinerals pressed base golden medium blandat med golden light- japp, nu kommer blekansiktet fram mer och mer... Suck...

Hoppas ni har en fortsatt trevlig dag. (Varför säger man så förresten? Vad vet jag om ni har en trevlig dag eller inte...)

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0