Frågeformulär.

Hittade denna hos Cissi igår, jag gillar att läsa såna så därför tar jag den hit till bloggen oxå.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
O ja. Det är ytterst sällan jag kommer sent.Tycker att det är brist på respekt för andras tid att vara sen.

HAR DU BRA KONDITION:
Eh, nej, det var många år sen jag kunde skryta med det. Är löjligt otränad just nu.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Igår på jobbet. Tydligen sjukt svårt att undvika när det är kameror överallt.

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Trött, tung i huvudet och allmänt seg.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart och grått.

KAN DU LAGA MAT:
Kan och kan... Ja det kan jag väl, men tycker att det är rätt tråkigt att laga mat till mig själv.

VAD PLUGGAR DU:
Namnen på deltagarna i True talent. Vissa namn vill inte fastna...

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej, det är synd att säga...

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Det minns jag inte, vilket är märkligt eftersom jag annars gråter ganska ofta.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej, tycker inte att det är något pinsamt med att gråta. Tror det är bra sätt att få ur sig lite överspändhet och lätta på trycket ibland.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, det tycker jag. Jobbade ju en massa timmar, men jag gillar mitt jobb- så ja.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe, kaffe, kaffe!

ÄR DU NYTTIG:
Vissa minuter.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja, jag jobbar ju hela tiden...

ÄR DU BLYG:
Oftast inte, men ibland slår det till...

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Typ nyss. (9)

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Minns inte...

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Zelda.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Beror på omständigheterna.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Det har säkert hänt någon gång...

JAG SOVER:
Gärna.

VAD SA DU SENAST?
Hej då till mina kollegor antagligen, har inte sagt ett ord än idag. Sjöng visserligen med i låtarna när jag körde hem. Så nån mening från musikalen Miss Saigon då.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nä, om man inte räknar med "smaka på stockholm". Matfestival.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen direkt tyvärr. Är en grubblare som måste tänka igenom saker själv först. När jag gjort det så är det nog Helena eller Anna.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Mer snus.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Det är klart jag har.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Som sagt, ingenting än.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp. Älskar min säng.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej, det hoppas jag verkligen inte.

HAR DU KÖRKORT:
Japp. Sen 11 år.

ÄR DU ENSAM NU:
Ja. Eller nja... har ju ödlan och fiskarna som sällis.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Ska gå på Romeo o Julia på Göta Lejon. DET ska bli sjukt kul!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0