Minnen från jobbet del 7

Idag har jag haft en rätt lugn dag. Lunchade med den bästa av bästa, min kära vän Helena. Det är inte så ofta vi hinner ses pga våra jobb men det är alltid härligt att träffa henne. Helena är en sån jag klickade med från första stund vi träffades. Då var det som om vi alltid känt varandra, som om vi redan var vänner innan vi sågs. Ni kanske förstår vad jag menar?

Vårt första möte skedde i sminklogen på Let's Dance. Så dagens jobbminne kommer från just Let's Dance... Men faktiskt inte en av hennes danser, utan hennes sambo Tobias. Denna dans jag visar nedan är ett av de starkaste minnena från LD. Tobbe och Lailas showdans i finalen. Minns att jag såg den under repen på dagen och redan då faktiskt grät för att det var så fint! Har ni inte sett detta så rekommenderar jag en titt!



/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0