Några favoriter i sminkväskan just nu.

Hej!

Tänkte visa några favoriter i sminkväskan som jag använder flitigt just nu.



Illuminatorn från gloMinerals, jag vet att både jag och Maria tjatar om denna i var och vart annat inlägg men den är bara sååååå bra.
Huden blir super med denna, så är det bara.





På ögon har jag för tillfället snöat in lite på dessa färger.

Palett från Dior som jag inte har namnet på, men här kommer färgerna på den på den:



De ljusaste använder jag inte så mycket för tillfället men de 2 mörkaste är bara så snygga.

Den andra är gloMinerals smokey eyekit.



Snygg palett att använda vid sotning.

Min favoritpenna genom åren har alltid varit Macs svarta ögonpenna eye kohl.




Nu ska jag jobba vidare för nu är det paus snart här på Intiman.

So long så länge

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0