Onepiece coolt eller hopplöst fult?

Idag har jag varit och spelat in en pilot för ett eventuellt kommande program. En pilot betyder att ingen köpt formatet än men att man spelar in ett program som om det vore på riktigt och sen går till kanalerna för att se om det är nån som vill köpa ideén. Var bokad halvdag så jag lämnade Carin och Evelina på passning i studion och gick hem för att laga mat. Evelina ska bo hos mig hela helgen så jag känner mig lite som en hemmafru när jag fixar mat o städar innan hon kommer.


Önskar att jag hade en onepiece nu! Detta sjukt fula plagg som blivit så sjuuuukt stort sista tiden.


 

Tina o Tobbe i sina onepieces.

Alla pratar om det. På mellofinalen hade ju alla dansarna på sig dem när de presenterade årets startfält. Men även om jag tycker att det är rätt fult och halvtöntigt så vill jag ha en här hemma och gå omkring i. Alla som har dem säger att det är det skönaste plaggen de haft! Jag som är så kär i min lägenhet att jag knappt vill lämna den. Om jag skaffar mig en sån kommer väl folk få dra ut mig om jag ska gå utanför dörren.

Vad tycker ni om onepiece?

/Maria

Kommentarer
Postat av: Sara - Lackat

sitter i min underbara onepiece nu :) lätt värt pengarna. köpte min på http://www.jumpins.se/ som är lite billigare men precis likadan :)

2011-03-17 @ 19:54:34
URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Carina

Ser hemskt ful ut, men den är nog väldigt skön att ha på sig :)

2011-03-17 @ 20:03:51
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Sanna

Ja dom är säkert väldigt sköna men usch så fult :-)

2011-03-17 @ 20:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0