Let's dance. Äntligen vet vi vilka som dansar.

Om jag tyckte att det var tidigt i måndags när jag sminkade Ola så var det inget mot idag! 5 ringde klockan, det var bara att masa sig upp och åka till Grand där deltagarlistan för årets Let's dance släpptes. Jag och Anna har jobbat med det senaste åren och vi har även fått äran 2010! (Inte bara vi då. Vi är några fler...)





Årets startfält känns varierat och roligt. Ser verkligen fram emot januari då det drar igång!

Anna är ute på turné så jag är ensam i butiken denna vecka. Känns lite halvensamt sådär. Ingen att bolla ideér med eller bara snacka lite skit med.

//Maria


Kommentarer
Postat av: Andrea B

Vad kul det låter :D

2009-12-02 @ 14:16:37
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0