Min sminkplats.

Som frilans så har man ju ingen fast arbetsplats. Då blir det ett jäkla åkande och upp och nerpackande av smink och hårgrejer. Det fina med glominerals är det finns färdiga magasin fyllda med ögonskuggor, foundations och rouge. Sparar en hel del plats i väskorna. Visserligen har jag annat smink med mig, men det är faktiskt sällan jag behöver packa upp så mkt av det.





Såhär såg min plats ut i lördags på körslaget. För varje timme som går har det en tendens att bli mer och mer rörigt. Ibland hinner man inte med att plocka undan mellan sminkningarna.

I morgon är jag där igen, då ska det avgöras vilka som får stå i finalen. Tycker att alla 3 körerna är fantastiskt bra så jag har ingen aning om hur det kommer gå!


/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0