Recension Crush hårvård.

Som ni säkert vet vid detta laget har vi en butik: I am som ligger på Ringvägen 116 i Stockholm. Vi har sagt från starten att vi bara vill sälja saker vi tror på och kan stå för, men även då så är vi ju ändå 2 personer med olika smak. Så därför tänkte vi börja med recensioner av olika produkter. De flesta kan man hitta i affären hos oss, men även saker som vi jobbat med eller sprungit på i vårt jobb på ett eller annat sätt.


Först ut blir hårvårdserien Crush:





Crush är en hårvårdsserie (har även stylingprodukter) från Grazette of sweden.


Maria:

Jag gillar crush. Det fungerar bra på mitt hår. Förpackningarna är söta och praktiskt med tub istället för pumpflaska eller hårda förpackningar där det är svårt att få ut det sista ur flaskan. Men det bästa med dem är nog doften. Älskar saker som luktar gott.  Schampot luktar melon och inpackningen ananas. (Balsamet har jag faktiskt inte prövat mer än en gång så jag kan inte minnas vad jag tyckte om doften där. Enda minuset är väl att man ibland får schamponera 2 gånger om man har mycket spray o produkter i håret.

Anna:

Tycker att det är en helt ok serie, men lite "svag" på att göra håret sådär lent och härligt och schampot är lite vattnigt. Men dofterna är härliga och det är definitivt ett bra pris! (79:- för schampoo (200ml), 79:- för balsam (150 ml), 89:- för inpackningen (150 ml))


Betyg:

Maria: 4/5

Anna: 3/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0