Trötta ögon!

I går var det ju som ni vet lite partaj, det var väldigt trevligt och när jag vaknade upp i morse så såg jag inte så rolig ut..... Ögonen har ju en tendens att se lite röda och framförallt trötta ut "dagen efter". Men som tur är så finns det ju så oerhört bra produkter att dölja skavanker och mörka ringar med.

Glominerals eyerevitalize. Den fungerar som en ögonkräm och ger en härligt kylande/stramande effekt runt ögat. Jag använder den varje morgon innan jag lägger på foundation.


Glominerals, under eye concealer. Jag älskar concealer och är en missbrukare av det, både privat och i jobbet. Bara att lägga på under ögonen och vips så ser man både piggare och yngre ut igen!!


//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0