Badrumsrensning!!

Hej på er! Städade badrumsskåpet nu på förmiddagen och inser att jag har många "favoriter" som jag bara inte kan klara mig utan. Tänkte såklart dela med mig av dessa:



Glominerals pressed base. Ett mineralpuder i fast form. Enkelt att lägga på,lägger sig tunt och fint.

Mascaran Telescopic från Loreals. Har använt den ett tag nu, och gillar att det är "kamborste", lätt att lägga på och klumpfri!

Oriflames klassiker, Tender Care, protecting balm. Doftfri och len på torra läppar.



Opi:s nagellack, snygga färger, torkar snabbt. Just nu gillar jag matta, mörka färger.


Underbar saltskrub från Cuccio. Min favoritdoft är granatäpple/fikon.



Butterblend från Cuccio. Även här granatäpple/fikon. En härlig kroppskräm som känns lyxig!



Skulle kunna göra listan hur lång som helst men sparar några till senare..
Om ni vill ha mer bra tips så kolla in denna länk:a   http://www.aftonbladet.se/sofismode/article5724323.ab    Toppenbra tips för både tjocka som smala plånböcker. Ha en skön Söndag


Anna













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0