Paradise blue- Mavala

Man kan väl konstantera att min bloggning inte har varit den bästa sista dagarna. Råkade på en matförgiftning häromdagen och var mer eller mindre utslagen- ingen höjdare... Igår var jag i skolan och undervisade och när jag kom hem var jag så orkeslös så att jag bara låg i soffan och vilade upp mig resten av kvällen. Men idag känner jag mig lite starkare.

Såg att en kollega på skolan hade ett snyggt nagellack på sig igår. Det var Paradise blue från Mavala (en av vårfärgerna.) Och ni som läser bloggen regelbundet vet att jag inte kan hålla mig när jag ser ett snyggt nagellack. Som tur är säljer salongsdelen på skolan Mavala så det och en färg till fick följa med hem. (Det andra visar jag när det kommer på...) Och även 2 andra produkter som slank ner i shoppingbagen. Men nu fokuserar vi på naglar och då fick påsknaglarna ge vika för blå/metallic naglar:



Ett lager räckte egentligen, men safade med 2... Snygg färg som påminner om Dorothy who? lacket från china glaze men utan glittret. Jag tänker även på min gamla moped av nån anledning... (Inget bra minne... hade den bara för att ta mig till stallet och sålde den efter att ha kraschat under en lastbil...) Gillar färgen... Inte överdrivet mycket, men kommer säkert att använda den endel.

Nu ska jag rota upp nåt att sätta på mig och fixa till mig lite inför en dag på I am. Första dagen jag är där denna vecka. Ser fram emot det!

/Maria

Kommentarer
Postat av: bubblan som bloggar xD

Jag kan fixa er en gratis design.

att läsa en blogg med design är mycket roligare än att läsa en utan.

Man ser vilken personlighet personen/personerna har.



Hör av er till:

[email protected]

2010-04-08 @ 09:43:43
URL: http://fotobiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0