Tidningsfrossa och dagens make.

En sak jag verkligen gillar är tidningar. Bra för inspiration, kul att läsa vad andra gillar och bra tidsdödare. Idag kände jag för att uppdatera tidningarna på I am så jag köpte med några stycken på väg hit.




Blev glad när jag läste Expressen extras artikel om Klingens skönhetsfavoriter. Hon hade med gloMinerals pressed base som sin favorit produkt.




(Avfotat från tidningen.) Kul att Elin gillar glo.

Annars så väntar ett möte senare idag och dessutom så ska vi ha en prao i eftermiddag. Vår fina kollega Jenny har en praktikant denna vecka och hon frågade om hon fick vara här hos oss idag och eftersom det bara handlade om några timmar så tyckte jag att det var helt ok.

Såhär är jag förresten sminkad idag. En väldigt simpel sminkning med tyngdpunkten på läppar och eyeliner.




Produktlista:

Foundation: Pressed base (glominerals)- golden light.

Concealer: lid primer (glominerals) Funkar hur bra som helst att ha under ögonen om man känner sig jättemörk.

Rouge: Eh... minns inte vad den heter. So shy kanske... (Mac)

Bryn: Brow duo (glominerals)- brown

Mascara: 2000 calorie- black (Max factor)

Eyeliner: Cake eyeliner- black (Makeup A)

Ögonskugga: Den ljusaste i metallic smoky eye. (glominerals)

Läppenna: Crushed Raspberry (glominerals)

Läppstift: Raspberry. (glominerals)

Uppdatering: Skrev fel. Har Tulip på läpparna, inte raspberry


/Maria

Kommentarer
Postat av: Linda

Även på dn.se listats glominerals som favvis...



http://www.dn.se/blogg/sminkbloggen/2010/04/12/sminkbloggen-testar-mineralfoundation-lyx-vs-budget-6860

2010-04-22 @ 14:36:10
Postat av: Maria, Hjärterdam

var har du köpt cake eyelinern från make up a? =)

Vill ha tag i deras produkter..

2010-04-22 @ 20:03:39
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0