Vårfina naglar och semesterlängtan!

Så kom nu äntligen våren under påskhelgen, kändes helt underbart att få vara ute och strosa runt och känna av solens härligt varma strålar.

Och vad passar inte bättre då, än ett par härligt vårfina naglar i färgen "High hopes".




Från china glaze vårkollektion, up and away. Längtar tills jag blivit lite brunbränd på händerna för då kan jag tänka mig att den blir ännu snyggare. Och snart kommer jag  nämligen att få vara det för i mitten på maj ska jag åka en vecka till:


Sardinien! Ska bli så skönt att bara ligga på beachen och slappa efter en hektisk och mörk vinter.


Tänker göra så lite som möjligt, bara njuta av sol, god mat och en hel massa rose´ vin.

Ha en härlig dag.

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0