Vinnaren är:

Nu har jag suttit och räknat och skrivit och klippt för att hitta vår vinnare.

Vet att det finns olika slumpgeneratorer och sånt på internet, men jag gör det hellre såhär. (känns lite roligare)

Skriver ner alla nummer på ett papper, klipper isär, viker, lägger ner i en kopp, skakar, häller ut alla igen och blandar på plan yta, stoppar ner alla igen, skakar och till sist så drar jag en lapp.



Och vinnaren denna gång blev:

Ellan!


Såhär lät hennes motivering.



Jag vill gärna vara med och tävla!
älskar allt som har med naglar och göra och till sommaren blir man brun och fin då skulle det passa med rosa på naglarna :)

skulle bli underbart glad!

hoppas hoppas

Har länkat hos mig såklart!
http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/rosa-paket-25-april.html


Ett vinnarmail är påväg!

/Maria






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0