Håret är tillbaks!

Nu känner jag mig lite mer som mig själv igen. Igår satte jag i en ny hårförlängning. Sååå skönt!




Orkade inte ta fram kameran, så ni får nöja er med en halvkass datorbild istället.

Det är inte tvättat än, tycker aldrig att en förlängning är så bra som den kan bli innan håret är tvättat så att det går ihop ordentligt. (Man ska helst inte tvätta det första 2 dagarna...)

Anna har oxå fått långt hår inför hösten, ska se om jag kan smygfota henne nån dag och visa er.

Nu snart ska jag iväg till andra sidan stan för att sminka en brud och hennes tärna. Och i morgon väntar sista föreställningen med Mio min Mio på kastellet i Vaxholm. Efter det ska vi alla äta middag och umgås lite. Jag och Carin som assisterat mig lite på föreställningen har dessutom hyrt ett hotellrum över natten så att vi slipper åka hem sent och vända för att sen jobba med annat på måndag. Ser fram emot hotellfrukosten! Det är bland det bästa jag vet!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Carina

Det ser vackert ut.



En fråga bara sliter inte hårförlängninen väldigt mycket på det egna håret och hårbotten. Har sett bilder på folk som har haft hårförlängning ofta som har kala fläckar på huvudet, och inget hår kan växa där något mer.



Min dotter ville ha det, men jag sade nej, just på grund av alla bilder jag har sett på modeller, skådespelerskor m.fl.

2010-08-07 @ 10:28:54
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Maria, Hjärterdam

fint! =)

2010-08-07 @ 12:53:29
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0