Jag o julnaglarna tillbaks i Stockholm igen.

Idag är jag faktiskt rätt mör. Har varit och jobbat i Uppsala hela helgen med fantastiska Maria Möller. Såååå trevligt, men rätt långa dagar och sega bilfärder till och från Uppsala efter konsertens slut. Hon och Claes Malmberg var hemliga gästartister på kören Orphei drängars årliga jul(?)konsert Caprice. (http://www.unt.se/kultur/konsert/baklangessang-kormedley-och-succ-1149044.aspx ) 5 konserter hann vi med på 2 dagar så det gick rätt mkt i ett hela tiden.


Bild lånad från www.unt.se

I går kväll var jag så trött i skallen så att jag på riktigt låg ner på golvet och skrattade åt Maria o Claes när de ballade ur i humorn i logerna. Men hur härligt är det inte att man kan skratta på jobbet?

Innan helgens jobb hann Margota kasta på mig lite nagellack för mina naglar såg verkligen hemska ut. Nu är de röda och mörkgröna i sann julanda.



Färgerna är Summer red från Isadora (ironiskt?) samt Emerald Fitzgerald från China glaze.


/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0