Äntligen! Nu är nyheten här!

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge! Yeah right... Vi väntade och väntade men nu står de äntligen där på mittbordet. Vår stora nyhet: China glaze. Anna är gammal i gemet när det kommer till att vara  nagellacksfantast. Jag som ni kanske vet är ju rätt ny på den fronten. Men eftersom vi gillar att ta in saker vi själva gillar till butiken så har vi beslutat för att utöka sortimentet på I am med just nagellack. Då var vi båda rörande överens om att vi ville ha in china glaze. Speciellt efter att jag hade fått mina nya fina färger från Up and away kollektionen. Så nu finns de att köpa hos oss. Plus andra färger från China glaze ordinarie sortiment av färger.



Några färger saknas på bilden som inte kommit än, men annars så stämmer det rätt bra vad vi har inne. Är sååå glad över detta. Det var verkligen roligt att sitta och beställa färger som såg snygga ut. Nu hoppas vi bara att kunderna gillar samma färger som vi gör.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad roligt! Kul att ni fått in china glaze! Verkar vara en fin liten butik med många roliga saker. Ska komma förbi och titta någon dag när jag är i stan!

2010-02-16 @ 08:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0