Minnen från jobbet del 3.

Sitter i soffan och njuter av en ledig dag och passar på att se reprisen av melodifestivalen. Jobbade ju med kvarteret Skatan på Rival igår kväll så jag kunde inte se det. Tyckte att Darin och Alcazar var bäst. Vilket får massa minnen att ploppa upp i skallen. Första gången jag hörde/såg Darin var i auditionrummet på Idol 2004. Kommer fortfarande ihåg hans audition när han kom in, en liten blyg kille med keps som förtrollade alla med sin röst när han började sjunga.  Har efter det jobbat på flera av hans musikvideos, singel/cd omslag och på div galor och tvprogram. Hittade en behind the scenes video från när vi spelade in Whos that girl.



Här är en egen bild från inspelningen:



Om man tittar VÄLDIGT noga så ser man mig svepa förbi i en mikrosekund när jag pudrar honom i slutet. Håller tummarna för att det går bra för honom i stora festivalen om några veckor. Go Darin! Han är en sån fantastisk kille, en sån man vill att det ska gå bra för.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag minns också den blyga lilla killen, som nu har blivit så begåvad..tyckte hans låt igår var underbart bra=)

Fin blogg förresten..;)

2010-02-21 @ 11:08:11
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0