Nya tänger!

Early bird catches the worm... Klockan är 7 och jag har redan hunnit att ta ett långt bad och passade då på att läsa några kapitel i boken jag läser nu. (Katarina Janouch - Bedragen.) Passade även på att peela hela kroppen ordentligt. Just idag använde jag en peeling från greenland. (Papaya lemon) Så nu känner jag mig som ny igen.

Tänkte visa mina inköp från gårdagen. Ja, förutom akutskorna då som jag visade igår...



Titta vilken fin väska! När jag kom till grossisten så hade de ett erbjudande med alla 3 ghd tängerna. Jag har ju redan mellan varianten, men köpte ändå mig och Anna ett varsitt set. Det är ju bra att ha nån extra tång på I am. Ifall vi har glömt nån tång hemma eller om nån går sönder och man står där med en kund...



Så ser de alltså ut. Praktiskt indelade i 3 små fack i väskan. Inte helt gratis, men med tanke på hur mycket jag använder plattänger (eller stylingjärn som ghd själva kallar dem) så är det värt att lägga ut lite extra på att få riktigt bra grejer. Det förkortar även arbetstiden, och är det nåt som det inte alltid finns gott om i sminkvärlden så är det tid...

Jag har prövat sååå många plattänger under åren från massa olika märken, men sen jag prövade ghd så vill jag inte ha nåt annat!

De hade även wellatången jag ville ha på lager:



Ett bra tips om ni vill ha en riktigt bra locktång! (Priset är runt 600:-)

Så idag hoppas jag på lite roliga frisyrer på Let's Dance så att jag får leka lite med mina nya verktyg. Om inte annat så ska vi styla en brud och 4 väninnor till henne i morgon förmiddag. Så då kommer de absolut till användning!

/Maria

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

Ni har inte öppet i helgen va?

Hoppas jag hinner in till er på måndag!! =)

2010-02-26 @ 16:05:49
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas på att få se några snygga lockar ikväll i lets dance då;)

2010-02-26 @ 17:31:23
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Maria

Maria> Nja, beror på vad man menar med öppet. Kommer vara där större delen av förmiddagen och jobba. Men har inte öppet "egentligen" kommer du förbi efter 13 så kan jag nog hjälpa dig. Kommer eventuellt att vara där fram tills 15-16. Annars är det säkrast på måndag.

2010-02-27 @ 01:09:47
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0