En riktig dvdhelg.

Har varit så slapp hela helgen. Min kropp har knappt lämnat soffan. Har avverkad hela säsong 5 av lost och börjat på säsong 1 av Californiacation.


Fredagen på Let's dance gick lika bra denna vecka. Ingen stress och deltagarna är verkligen otroligt gulliga och trevliga iår. Glömde som vanligt kameran, men plåtade lite med mobilen och vad händer då? Jo, den blir stulen så klart! Vi var ute en sväng efter sändning. Hamnade sen på cafe Opera där det var grammisefterfest. Där stack någon ner handen i min väska och snodde min nya mobil.

Så nu är jag utan mobil och helt utan nummer till mina vänner/bekanta/jobbfolk. Har inte ens mina bästa vänners nummer...

Nåja. Snodde en bild från Molly och Jonatans blogg på tv4.se En "action bild" på Molly när jag sminkar henne...




Tack Molly och Jonatan för lånet av bilden! Försök ignorera mina olackade naglar. Senare den dagen under genrepet fann jag lite tid att måla om dem. Så nu är de fina och röda igen.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Emma

Va fräckt att du sminkar inför Lets Dance. Ser ju helfräckt ut. Jag har hittat en ny skönhetsblogg att följa varje dag =)

2010-01-20 @ 10:04:02
URL: http://beautybyemma.wordpress.com
Postat av: Maria

Ja det är kul! Vi båda som har bloggen sminkar där och på andra roliga uppdrag. Vi ska försöka skärpa oss och uppdatera mer nu framöver.



Maria

2010-01-20 @ 18:21:26
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0