Tjurfäktare och CIA.

Hur konstigt var det inte att Agneta åkte igår? Didn't see that coming. Allt kan verkligen hända i direktsända program där tvtittarna får vara med att bestämma. Men men, det är en tävling och nu var det hon som fick minst röster... Själv hade jag tydligen en väldigt seriös look igår. Peter vår härliga redaktör sa att han misstänkte att jag jobbade för CIA och var där på hemligt uppdrag. Haha! (Hade grå kostymbrallor och en svart skjorta och håret var uppsatt i en slarvig knut.)

Jag sminkade Molly Sandén igen och även min kära vän Helena Fransson som dansar med Marcus Birro. Skulle gjort Oksana oxå, men det blev lite omflyttningar i sminkschemat p.g.a att Tobias råkade smälla till Agneta över näsan på repet.

Molly hade dagen till ära bruna linser på sig och vi kom fram till att hon såg ut som en liten ekorre med linserna i. Men en söt sådan såklart:






Måste bara inflika: Hur snygg blir inte glominerals pressed base på bild?!?
Hur har jag kunnat leva utan den förut?
 



Och sköna Helena: (Nej hon är inte alltid så seriös och allvarlig, det var jag som sa till henne att vara det för bilden.)








Är rätt nöjd med resultatet på båda tjejerna. Kvällen avslutades med att jag gjorde om Elin Klings frisyr till Ellegalan. Hon ville ha en lång slarvig fläta och det tog inte många minuter att fixa till. (Det tog längre tid att ta ur alla miljoner nålar hon hade i håret efter den fina uppsättningen Anna gjorde på henne till programmet.)


Nu väntar en lugn helg. Är faktiskt ledig hela helgen. Ska bli jätteskönt. Bara slappa, fika med vänner, slappa lite till och eventuellt ta ett vinglas eller 2 ikväll.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilka härliga lockar!

2010-02-04 @ 17:10:52
URL: http://cissi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0