Leverans från USA.

Nu har det varit sådär tyst på bloggen igen. Anledningen till det är att jag faktiskt har några dagars semester... Just nu befinner jag mig i Värmland hos mor och far men har även hunnit med att ta med mig lilla mamma till Göteborg för att hälsa på min kära bror som fyllde 25 för nån vecka sen. (Hurra, hurra, hurra för honom.)

Men trots att jag har semester har senaste dagarna varit fyllda av skönhetsrelaterade saker. Kommer berätta om dem i en rad inlägg närmsta dagarna.

Innan vi åkte till Gbg hann jag träffa min underbara älskade vän Julia som var på besök hemma i Sverige. I vanliga fall bor hon i Oregon, Usa. Söt som hon är hade hon med en beställning åt mig från Victorias secret. Hade nästan glömt bort att jag bad henne köpa med lite saker så gissa om jag blev glad när jag fick en påse med massa godbitar.



5 härliga produkter som kommer få egna små inlägg senare när jag hunnit prova alla. Men kan ju redan nu berätta vad det är:



Först ut är två nya dofter för mig. Har känt på dem i affären, men inte ägt nån av dem tidigare. Köpte båda två som Body mists eftersom de är lite lättare och ett bra alternativ om man bara vill ha en uppfräschning men inte dofta så starkt. (De är även lite återfuktande tack vare att de innehåller Aloe vera.)

Den blå heter "Love spell" och dofterna i den är körsbärsblomma, persika och vit jasmine.

Den rosa heter "Pretty in pink" och doftar melon, liljekonvalj och hallon.

Båda känns sojm bra somriga dofter, men måste "dofta in dem" lite mer innan jag kommer med ett slutgiltigt utlåtande.

Sen var även dessa 3 produkter med i leveransen:



Alla 3 i min favoritserie "Pure seduction" som jag skrivit om förut flertalet gånger. Hade sen förut body mist men nu har jag även body butter, body lotion och en eau de toilette spray i samma doft.

Förövrigt är doften Casaba melon (?), plommon och fresia. Så nu är jag verkligen laddad till tänderna med olika produkter att testa.

Vad gick detta kalas på då? Close to nothing kan jag berätta. ÄLSKAR Victoria's secret för deras billiga priser (om man är i USA...) Samtliga produkter fick på 25 dollar. Dvs ca 200:- plus typ 10-15 dollar i frakt hem till Julia. Så runt 300- 350:- för allt. Hur billigt är inte det???

/Maria

Ps: En liten minireflektion: Smörjde mig med body lotionen i morse, är fortfarande len och fin på benen där jag testade den. Bådar gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0