Minnen från jobbet del 4.

Fick denna bild på mailen igår. En vän (och kameraman) hittade den på sin dator och tänkte att jag kanske ville se den. Kul! Tack Dragan för omtanken!


Året är 2004 och Idol säsongen närmade sitt slut. Har för mig att det var näst sista veckofinalen och vi skulle göra en plåtning med de 3 grabbarna som var kvar. Daniel, Darin och Filip.




Underbara Daniel Lindström och jag.
I en gammal flyghangar eller liknande togs då denna bild. Visst är den fin? Jag minns att jag var trött och frusen, vilket syns på bilden, men jag gillar den ändå.

Hoppas det är ok att jag lägger ut den, vet att Daniel hade den på sin hemsida ett tag och jag känner även tjejerna som hade Memi som tog bilden, så det är nog ok.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0