Pimp my lashes- 3 veckor.

Jaha, nu börjar det snart bli dags att se utlovat resultat av Neulash. Gör jag det då? Nej, jag tycker inte det... Eller så är jag blind för mina egna fransar. Men vi härdar ut lite till i väntan på resultat. Denna vecka var det av någon anledning extra svårt att ta bilder, men hoppas ni får ut något av det...

Börjar med jämförande bilder från starten:

Startveckan:



NU:



Ska försöka ta fler bilder i kväll eller i morgon, när kameran fått ladda lite, för batteriet började ge upp och jag ville ta några bilder med mascara först.

Från starten med mascara:



Idag med mascara:



Det är samma mascara. (glowater resistant mascara) Båda applicerade med 1 lager plus aningens efterdutt.

På mascara bilderna ser man plötsligt en liten skillnad i tätheten på fransarna. Även om fransarna är klumpigare på övre bilden så ser man att de faktiskt ser ut att vara lite fler på undre bilden.

Hm, men jag är inte redo på nåt sätt att säga att det fungerar eller är värt pengarna. Jag återkommer i ärendet om en vecka!


/Maria (som börjar inse att jag kanske inte kan få folk att blåsa bort med milslånga fransar i sommar...)

Kommentarer
Postat av: malin

Det kommer att funka..dont worry ! hos vissa tar det 2-3 veckor andra 6-8 veckor beroende på var i din cykel du

beffinner dig,våra fransar har ju annars en livslängd på 50-60 dagar.

Jag har sjukt bra resultat me NeuLash,så det kan jag varmt rekomendera!

Malin/:

2010-06-17 @ 20:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0