Badrumsdrömmar.....

Hej! Inser precis att jag behöver ett större badrum, skulle vilja ha det 3 gånger så stort minst, eller allra helst lika stort som hela lägenheten (42kvm). Nej det var väl kanske att ta i, men tänk att få ha som ett eget spa hemma. En helt egen relax avdelning med stort bubbelbadkar, ångbastu, stor härlig dusch, palmer, sköna stora fluffiga divaner som man kan ligga och vräka ut sig på.Dreem on... Får nöja mig med mina ynka 4 kvm badrum där det går in det viktigaste, dvs ett handfat, en wc stol, en duschslang och en lite toppmatad tvättmaskin. Yta kvar att stå på ca 1 kvm......Undra om det är fler tjejer som drömmer som jag? 

Här kommer lite foton från mitt hemma spa...




Diverse hår och dusch produkter.



Det proppfulla badrumsskåpet.



Min nagellacks samling.



Min handtvål, denna är en av mina favorit tvålar. Olivia från apoteket skön och skonsam mot händerna.


Nu ska jag fortsätta att drömma om "mitt framtida spa".



Anna


Kommentarer
Postat av: Ella

Håller helt och hållet med dig, vem vill inte ha större badrum?

2010-03-21 @ 14:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0