Måndagsnaglar- grön gradering. (Plus lite helguppdatering)

Så var helgen slut... Eller ja. Det var inte mycket till helg. I fredags var jag först på ett nytt program som heter Bubblan (SVT) och jobbade, sen när det var klart stack jag direkt över till Let's Dance och hjälpte tjejerna där. Anna körde LD förmiddag- genrep när jag var på Bubblan. Sen hade hon föreställning med kvarteret Skatan så då körde jag resten av dagen.  Ett väldigt meckande med andra ord. Sen var det ju premiär för Körslaget i Lördags. Ville inte störa med kameran första dagen så jag lät bli att ta kort. Kommer nog hinna ta lite kort någon annan lördag så ni får se lite bakom kulisserna bilder.

Om ni är nyfikna på vem jag sminkade så var det Linda Sundblad, Mojje, en av Rongedalarna (måste lära mig se skillnad på dem...) och Raffe. Plus en drös körmedlemmar.

Men nu är det en ny vecka. Startar med ny nagelfärg:

Refresh mint- China glaze. (Åter igen förlåt för all färg utanför...)





Sen kände jag att jag var tvungen att öva lite på gradering så då högg jag tag i Four leaf clover och satte igång med svampen. Det gick nästan sämre denna gång... Resultatet:




Nåja- övning ger färdighet heter det ju. Jag ger inte upp. Ska nog pröva på en gul gradering nästa vecka till påsk.

Idag väntar I am på mig. Har inga produktioner förran på fredag så jag verkligen kan lägga tid på affären. Ska skicka lite beställningar från webshoppen och sånt bara.

Hoppas ni får en strålande start på veckan!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

Lycka till, jag tänkte också ge mig på det någon dag =)

2010-03-22 @ 18:05:21
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: rebecka

Åh vilken härlig färg! :)

2010-03-22 @ 19:44:45
URL: http://ottehall.blogg.se/
Postat av: sara

Hur har du gjort det där?? :O Såå coolt, såå snyggt!

Kram

2010-04-01 @ 22:31:43
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tog en vanlig disksvamp och duttade på den mörkare gröna färgen på den ljusare tills jag var nöjd (nästan iaf).



Maria

2010-04-02 @ 14:29:00
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0