Avis!!!

Jag är avis på alla de som fick se lady gaga i går. Hade gärna själv velat gå men som vanligt är man inte nog på allerten när det gäller att boka biljetter:) Hennes stil kan ju diskuteras men syns gör hon ju i alla fall, (undra om jag själv skulle bli lika uppmärksammad om jag kom med en hummer på huvudet?) Troligen, men inte på ett positivt i alla fall.


Undrar om det var hon själv eller en stylist som kom på outfiten?






Utan smink ser hon ju som en helt vanlig tjej.

Och sen VIPS


Helt annorlunda, Coolt tycker jag.

Grym är hon på att sjunga och göra musik också. Hoppas att ni alla som var på henne hade en fantastisk kväll!






//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0