Helgens nöjen.

Ledsen för dålig blogguppdatering i helgen. I lördags var det final i Körslaget. Sminkade fröken Picasso, men tog inga bilder på det tyvärr.

Gårdagen spenderades ute i vårsolen. Gick ut 8 på morgonen och kom inte in igen förrän vid 7 snåret på kvällen. Så skönt! Klippte gräsmattan för första gången för iår. Det är ett tecken på varmare tider om nåt! Fick lite sol på nosen, men är ju inte direkt brun som en pepparkaka. Men hoppas jag får lite sol framöver för min pressed base golden light flög i golvet häromdagen (liten tjock katt puttade ner den...) och jag hoppas att jag snart kan ha honey fair som ligger och väntar på mig i sminklådan. Men jag har även en ljusare (natural light) som jag kan blanda med honey fair annars... Tur att de är så lätta att blanda med varandra om man inte har en nyans som är perfekt.

Hoppas er helg har varit lika skön som min!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0