Lång arbetsdag,dubbla jobb.

Startade dagen med att undervisa en klass på international beauty school of Sweden. Där koncentrerade vi oss på kvällsmake och att arbeta med primer med olika egenskaper.

Sen åkte jag direkt över till I am där jag hade bokat in fina Lulu Carter för lite hårfix. Glömde ta en före bild, men vi tog några bilder efter att håret blivit långt och fint.



Jävla kamera till att förstöra bilderna hela tiden... behöver verkligen en ny...



Saknar mitt långa hår varje gång jag fixar med nån annans hår...



Spana in hennes blogg för inspiration: www.lulucarter.se

Nu ska jag däcka i soffan, är aningens trött efter en lång dag.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0