Langning från Usa.

Åh vad jag blev glad nu. Pratade med min fina vän Julia som bor i Oregon, Usa häromdagen. Hon kommer äntligen till sverige i sommar. (Hon är svensk, men gift med en amerikan.) Frågade lite snällt om hon kunde ta med lite saker som jag vill ha som inte finns i sverige. Nämligen Victorias secrets kroppsprodukter. Och det kunde hon! Idag skrev hon och berättade att hon beställt det jag ville ha. Så om några veckor får jag lite smått och gott därifrån. Bl.a. en av mina "måste ha" dofter:



Pure Seduction. Mmm. Love it!

Så inte nog med att jag får träffa en av mina äldsta vänner, jag får dessutom 5 härliga produkter för nästan inga pengar alls! Så gulligt av henne att släpa på det. Antar att de flesta hon känner vill ha saker medköpta och dessutom säkert köper med presenter till sin familj.


Bjuder på en bild på mig och Julia när vi var på Disneyland i sept-09.



Love you Julia!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

Perfekt =)

2010-05-05 @ 15:38:20
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Maria, Hjärterdam

Jag ska självklart skriva om när jag kommer! =)

Vi väntar just nu bara på att få veta om min sambo blir arbetslös i början av juni eller om det blir resejobb.. Blir det resejobb kommer vi ta en kortare semestertripp till Stockholm =) Min moster bor väldigt nära er butik så det blir perfekt =)

2010-05-05 @ 22:34:52
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0