Lördagsmorgon med sol.

Det blir bara ett kort inlägg nu på morgonen för jag måste hinna ut i solen innan jag drar in till stan för att slå upp portarna på I am. 12-16 har vi öppet idag om det är någon som vill hälsa på lilla mig.

Talang igår var lika trevligt som alltid. Det är en stor produktion, men ändå känns det litet och familjärt. Produktionsbolaget Blu gör det väldigt bra. Dessutom måste hela redaktionen få lite cred för det. Fia, Josefin, Nina... You rock!

Jag hann inte ta några bilder tyvärr. Trots att jag faktiskt ville föreviga en av "dockorna" i twisted feet när jag sminkat henne. Kul att få göra nåt annorlunda. Det är den gröna "fedockan" jag gjorde. Med hennes tjocka hår som jag lockade i små lockar så tog det över 1,5 timme.  Sminkade även kaptenen i TF och så hann jag med Jills sminkning samt några av grabbarna i de andra akterna. Ja, plus Tobbe, Johan och Bert. Hm, vi hade nog rätt mkt att göra igår alltså. ;)



/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0