NYHET- gloCheek sheen.

För några veckor sen skrev jag om gloMinerals sommarnyheter. Blev ju t.ex väldigt sugen på denna:



Och gissa vad? Den finns nu i sverige. Ringde samma dag till en av våra kontakter på gloMinerals och sa att den VILL jag ha! Har redan köpt en till mig själv och självfallet även prövat den på. Försökte ta bild på resultatet, men det gick inte så värst bra. Men den ger en fin lyster utan att vara för glittrig och färgen är diskret och ser naturlig och fräsh ut. Prövade även att ha den över lite rouge som jag la på handryggen- fungerade även det fint.


Om ni är sugna så kostar den 255 riksdaler och finns här:  gloCheek sheen


/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

såg riktigt fin ut! =)

2010-05-19 @ 20:15:22
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0