Zombies, spöken och oscarsvinnare.

Godmorgon!

I dag har jag varit uppe med tuppen! Kl 6 ringde klockan och som vanligt så "snoozade" jag in i det sista för att i sista sekund få panikspringa runt och stressa i väg till jobbet. Väl här så visar det sig vara lugnt, en sminkning bara. Sen när jag slutar ska jag gå på:



:

Ska bli jättekul dels för att solen skiner idag och dels för att jag inte varit där på nästan 7 år tror jag. Ett problem dock bara är ju att jag är väldigt harig när det gäller karuseller men det finns ja annat att göra där inne också som tur är. En grej som jag alltid tyckt är rolig är spökhuset, man går där inne och bara väntar på att få bli skitskraj... hmmm, nu är det ju inte så läskigt längre när man kommit upp i åren. Annat var det förr då jag var 12 och krampaktigt hängde i pappas arm och tyckte att det var det läskigaste jag varit med om.
Jag hoppas på att möta ett gulligt lite spöke i dag som inte skrämmer skiten ur mig:)



Zombies brukar ju också ha en tendens att vandra runt där inne.....



Om jag möter den här "varelsen" så KOMMER jag att bli lite rädd. För övrig så är detta en fantastisk bild tycker jag, tänk vad mycket man kan gör med mask och specialeffekter. Min absoluta favorit maskör är Greg Cannom han är totalt grym. Skulle gärna vilja stå och titta på en dag när han jobbar. han har bla gjort filmen "Benjamin Buttons otroliga liv"




 



om ni inte sett den så kan jag varmt rekomendera det! Han vann dessutom en oscar för "bästa mask".

Ha en skön söndag!

Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0