Lång fredag!

Hej!

I dag har jag haft en lång men rolig dag. Gick upp jättetidigt i morse för att jobba på gomorron Sverige, idag hade vi det ovanligt lugnt för största delen av programmet sändes i från bokmässan i Göteborg. Jag slutade redan vid halv elva så då kilade jag hem och sov en timma. Sen bar det i väg till I am  och där hade äntligen andra leveransen av våra smycken kommit. Maria och jag gick igenom en del saker samt kollade vad vi behövde beställa från glominerals, när vi kom till läppsiften så fick vi som alltid oss en del glada skratt. Vissa färger kallar vi nämligen för "döden".







Vi provar de på och sen skrattar vi åt varandra, självklart så är de snygga på rätt person som har de rätta färgerna till dock inte på oss kan jag lova.


Vi avslutade dagen med att han en "förfestkväll", det var två väninnor som bokat sminkning med hårstyling. De satt och blev stylade samtidigt som det dracks lite bubbel. De blev jätte nöjda och fnittrade glada i väg efter ca 1 och en halv timma.

Nu är jag hemma och ska ta en tidig kväll för i morgon ska jag äntligen få gå till frissan och få lite slingor i håret och efter det så ska det sminkas på dansfeber hela dagen.

Ha en bra fredagskväll!!


//Anna

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-09-25 @ 09:42:36
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Maria, Hjärterdam

visa bilder med dem på =)

2010-09-26 @ 22:34:49
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0